לקבלת ייעוץ חינם:
050-5642864
לקבלת ייעוץ
בנושא פלדנקרייז

חדשות ועדכונים

  • ברוכים הבאים לאתרינו המחודש

    השקענו והתחדשנו באתר חדש!
    גלשו באתר ותתרשמו...
     

  • צפו בציורים של דורית דינור האמנית

  • הצטרפו לקבוצות הבוקר

    ימי שני וחמישי בשעה 8:30
     

     

  • סידי עם שיעורי פלדנקרייז

    לרכישה 
    "להזכיר לגב" - 6 שיעורים מלאים  בשכיבה-  mp3
    יושבים בתנועה" - 5 שיעורים קצרים - סידי שמע

  • ליווי התפתחותי לתינוקות

  • שיעורים אישיים

    לקביעת מועד המתאים לכם, התקשרו

לשבת בלי כאבים

לשבת בנוחות

  • לא נוח לך לשבת?
  • לא מוצא מקום על הכיסא?
  • אין לך זמן לכאבים?

כידוע לך ישיבה בזמן העבודה אינה נוחה  לאורך זמן. למרות שרבים מכירים את ההמלצות לשינוי התנוחה, הסטת המבט ושינוי היציבה, אנשים רבים מסיימים את יום העבודה עם מחושים שהולכים ומתרבים.   כאבי גב, כאבי ראש, צוואר, כתפיים, עלולים להיות תוצאה ישירה וכואבת של ישיבה ממושכת זו. אני מניחה שלפעמים אתה חש זאת בעצמך. זה מתבטא ברגעים של חוסר ריכוז, במבט מטושטש,  עייפות ומגיע אפילו להיעדרות מהעבודה. כמוך גם העובדים שלך חשים זאת.הישיבה הארוכה והמקובעת מול מסכי המחשב עלולה לגרום לכל התופעות האלו ואף יותר. למזלנו, זה לא חייב להישאר כך.
אז מה עושים?

הפתרון לכך הוא יחסית פשוט -" ייעוץ אירגוני"  לשלד ולשרירים בשיטת פלדנקרייז. שיטת פלדנקרייז היא שיטה המשלבת מודעות, תנועה ורפרטואר עשיר של אפשרויות לשינויים  בתנוחה בזמן הישיבה והעבודה. סדרת שיעורים פשוטה וקלה לביצוע, בה ילמדו העובדים לעזור לעצמם, מועילה מאוד למניעת כאבים בגוף, תורמת לשמירה על תחושת נינוחות ורמת ריכוז גבוהה לאורך זמן.  מדובר בשיעורים על כסא או בשכיבה על מזרונים על הרצפה. השיעורים מתאימים לכל העובדים .
כמו כן, ניתן לעבוד בשיטת "אחד על אחד" בשיעורים אישיים . העלות  של שיעור אישי אמנם גבוהה יותר, אך התוצאות מהירות יותר.

ראי איך את יושבת!
איך אפשר לשבת ולהימנע מכאבים בסוף יום העבודה?

למשל, כשיושבים על כסא ליד המחשב, במשרד, ליד ההגה, ליד הדלפק או בכל עבודה הנעשית בישיבה, תלמדו איך לשנות את הישיבה מפעם לפעם, ברגלים, באגן, בגב, בכתפיים, בידיים, במנח הראש ועוד. זאת, כדי לא לשבת בתנוחה אחת שעות רבות, מה שעלול לגרום לקיבעון וכאבים מיותרים. בשיטת פלדנקרייז לומדים למצוא ולהמציא תנוחות חלופיות לכל מצב.
קראו  ועיקבו אחר  שיעור קצר   או    האזינו לשיעור   באתר זה.

איך מתחילים?

  1. שיעורים קבוצתיים על כיסא או על מזרונים, יתנו לך ולעובדים שלך מגוון כלים ופתרונות להתמודד עם הישיבה הממושכת במקום אחד.
  2. שיעורים אישיים המותאמים לצרכים האישיים של כל עובד.

מיקום אפשרי של השיעורים: 1.  בסטודיו  שלי    2.  במקום העבודה.
משך כל שיעור, אישי או קבוצתי, על כיסא או מזרון בין  30 ל - 45 דקות.
לפרטים נוספים צרו איתי קשר 

דע את עצמך. פלדנקרייז

אהבתם? מצוין, הרגישו חופשיים לשתף:

דימוי עצמי

מחשבות בעקבות קריאת הספר מיתוס היופי

הפרעות קשב וריכוז

איך שיטת פלדנקרייז יכולה לעזור

לסמוך על עצמי

להיות עדינה עם עצמי

לעשות כושר

שיפור היכולת מול גיוס כוח הרצון

מחקר על ילדים

תיאור מחקר על שיטת פלדנקרייז והשפעתה על ילדים

על הלמידה

למידה אורגנית

על הנשימה

בעיות בנשימה

קשב וריכוז

פלדנקרייז לשיפור קשב וריכוז

דע את עצמך. פלדנקרייז
לכל שאלה ולקבלת ייעוץ חינם

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם: