לקבלת ייעוץ חינם:
050-5642864
לקבלת ייעוץ
בנושא פלדנקרייז

חדשות ועדכונים

  • ברוכים הבאים לאתרינו המחודש

    השקענו והתחדשנו באתר חדש!
    גלשו באתר ותתרשמו...
     

  • צפו בציורים של דורית דינור האמנית

  • הצטרפו לקבוצות הבוקר

    ימי שני וחמישי בשעה 8:30
     

     

  • סידי עם שיעורי פלדנקרייז

    לרכישה 
    "להזכיר לגב" - 6 שיעורים מלאים  בשכיבה-  mp3
    יושבים בתנועה" - 5 שיעורים קצרים - סידי שמע

  • ליווי התפתחותי לתינוקות

  • שיעורים אישיים

    לקביעת מועד המתאים לכם, התקשרו

תיאור השיטה שפותחה בישראל וכבשה את העולם

מה שרצית לדעת על השיטה ואיך תוכלי להיעזר בה לשיפור חייך

שיטת פלדנקרייז היא חינוך לבריאות, היא מלמדת אותנו לשים לב לעצמנו ולהקשיב לאותות הבאים מגופנו, כדי שנוכל להתייחס אליהם בעודם קטנים.   שיטת פלדנקרייז פותחה על ידי ד"ר משה פלדנקרייז והיא  מכוונת להכיר את עצמנו, מכוונת אל המוח ואל פוטנציאל האירגון והשיכלול שלו ומביאה בחשבון שאנו פועלים בתבניות שחלקן לא מודעות (אוטומטיות). תהליך ההקשבה, ההיכרות והמודעות לתבניות הללו, יחד עם מציאת אפשרויות חדשות, מוביל  לשכלול של הפעולות שלנו. שיטת פלדנקרייז מובילה אנשים לחיפוש ומציאת חלופות, לבחור ביניהן כדי לעשות ביתר קלות את מה שרוצים לעשות ולהתיידד מחדש עם הגוף.
תוכלו להתנסות בשיעורים קבוצתיים או אישיים, בסדנאות או בפלדנקרייז לזוגות.
קרא עוד על משה פלדנקרייז ממציא השיטה.

שיעורים קבוצתיים

השיעורים הקבוצתיים בסטודיו מתקיימים במועדים קבועים,  בקבוצות (עד 7 בקבוצה ), ומועברים על ידי דורית דינור, מורה מוסמכת על ידי  הארגון הבינלאומי (IFF), בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום. השיעורים מתקיימים בסטודיו דורית דינור בתל אביב.
קראי עוד על שיעורים קבוצתיים.

שיעורים אישיים או אחד על אחד  

האימון/שיעור האישי הוא הדרך הישירה ביותר להשגת תוצאות בשיטת פלדנקרייז. שיעור אחד על אחד מותאם באופן אישי לכל מתאמן בכל גיל - מתינוקות ועד לבני הגיל השלישי. מטרת האימון האישי היא לשפר את התפקוד הגופני, להגביר את המודעות אליו ואל התחושות הנלוות, להפעיל את הגוף בלי לפגוע בו, להרחיב את טווח התנועה ואת איכותה, להגביר גמישות על ידי שיתוף כל הגוף בכל תנועה, לשפר את היכולת הפיזיולוגית ולמנוע כאב. כל זה בהתאמה מלאה למתאמן, לצרכיו וליכולותיו האישיות. 
קראי עוד על פלדנקרייז אחד על אחד.

יתרונות השיטה

שיטת פלדנקרייז 'שוברת' מיתוסים בסיסיים הקשורים לפעילות גופנית, ומאפשרת שיפור משמעותי ביכולת הגופנית ובאיכות החיים, מתוך הנאה, הבנה וכבוד לגוף:

  • לא צריך לסבול כדי לפתח את הגוף: האימון הגופני נעשה ללא מאמץ וללא כאב, מתוך הקשבה מלאה לגוף ולתחושות.
  • התוצאות ניכרות: למרות (ואולי בזכות) הפעילות העדינה התוצאות של השיטה ניכרות לרוב כבר מהשיעור הראשון. כלומר, חל שיפור בתפקוד היומיומי, בגמישות ובטווח התנועה, פעילות גופנית קלה ונוחה הרבה  יותר, מורגשת הקלה בכאבים כרוניים (גב, פרקים, צוואר ועוד) עד להיעלמותם ועוד...
  • האווירה מאפשרת להתחבר לגוף: השיעורים מתקיימים באווירה מקבלת, ללא שיפוט, ביקורת או תחרות.
  • הגוף אינו נתפס כמכונה: השיעורים מתייחסים לגוף כאל מערכת הוליסטית מורכבת ולא כאל מכונה.
  • מבינים מה עושים ומה גורם למה: במהלך השיעור ניתנים הסברים על דרכי הפעולה, על הקשרים בין השלד, השרירים ומערכת העצבים בתנועה. בידע ניתן להשתמש גם באופן עצמאי.
  • יישום השיטה בחיי היום-יום: השיעורים בנויים סביב פעולות שימושיות, וניתנים ליישום בקלות בחיי היומיום.
  • הכנה לפעילות גופנית מאומצת, ומניעת כאב ושברי מאמץ: שיטת פלדנקרייז מכינה את הגוף לפעילות גופנית מאומצת יותר, ומאפשרת להימנע מפציעות וכאב במהלכה (למשל: אימוני כושר, ריצה, מחול, טריאתלון, ואימונים גופניים בשיטות אחרות ועוד)
  • שיעורים מפתיעים ומהנים: האימון מאתגר ומעורר סקרנות לגבי גופנו, וכולל וואריאציות, משחקים והפתעות.

דע את עצמך. פלדנקרייז

אהבתם? מצוין, הרגישו חופשיים לשתף:

שיטת פלדנקרייז בארץ

יישום שיטת פלדנקרייז בארץ

מכתבי המלצה

מטופלים, תלמידים ומשתתפי הקבוצות כותבים

ספרות מקצועית

ספרים, מאמרים ומקורות נוספים על שיטת פלדנקרייז

דע את עצמך. פלדנקרייז
לכל שאלה ולקבלת ייעוץ חינם

מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם: