פלדנקרייז - סטודיו לפלדנקרייז





לכל שאלה ולקבלת ייעוץ חינם!
צלצלו עכשיו: 050-5642864
דורית דינור
פלדנקרייז |  איך מתחילים |  סדנאות שינה |  חונכות והדרכה למורים |  על דורית דינור |  צור קשר           

למי מתאימה שיטת פלדנקרייז

    למי זה מתאים
• פלדנקרייז לנשים
• פלדנקרייז לגברים
• פלדנקרייז לתינוקות
• פלדנקרייז לאמנים, רקדנים, מוזיקאים, שחקנים
• פלדנקרייז לספורטאים
• פלדנקרייז לכושר גופני
• פלדנקרייז בגיל חמישים+
    קבוצות פלדנקרייז
    אחד על אחד
    פלדנקרייז וכאבים
    פלדנקרייז ושיקום
    ילדים ונוער
    פלדנקרייז ונשימה
    פלדנקרייז און-ליין
    מידע ורקע
    מגזין פלדנקרייז
    מכתבי המלצה
    הרצאות פלדנקרייז
פלדנקרייז   >>  למי זה מתאים

למי זה מתאים

שיטת פלדנקרייז מתאימה ויכולה להועיל במגוון מצבים וקשיים:



באילו מצבים כדאי לפנות לשיטת פלדנקרייז ולדורית דינור?

 

השוואה לשיטות אחרות 

 

לנשים ולגברים בשיא הפעילות, הלחץ והמאמץ, בכל גיל.

  • טיפולים בשיטת פלדנקרייז מתאימים לאנשים עם בעיות נוירולוגיות, כי השיטה משפיעה על מערכת העצבים ובמיוחד על ההולכה העצבית סביב המקומות הפגועים במוח.
  • לשיפור במקרים של שבץ מוחי, פגיעות ראש, ומצבים נוירולוגיים כמו פרקינסון, שיתוק מוחין וטרשת נפוצה.
  • למקרים של כאבים הנובעים  מדלקת פרקים ועד פיברומיאלגיה.
  • טיפול משלים לפסיכותרפיה ובעיות נפשיות.
  • בעזרת השיטה שפותחה על ידי ד"ר פלדנקרייז - תלמדו להכיר ולהרגיש טוב יותר את עצמכם, לנוע בקלילות, וגם לשפר גמישות ויכולות, להפחית לחץ ומתח, להקל ולמנוע בעיות וכאבים,  לאזן את המתח השרירי,  להשתמש  בשלד, לשפר את היציבה, את החשיבה והאינטליגנציה  ובקיצור: להרגיש טוב יותר בכל גיל.
  • צוואר תפוס, כאבי גב  או כאבים במפרקים, לא חייבים להפוך לבעיה כרונית.
  • אימוני כושר לא מוכרחים להסתיים בשרירים כואבים.
    תוכלו להרים את הילד (או הנכד) ולשחק איתו בלי לסבול
    מגב תפוס.
  • דע את עצמך הוא כלי  להתמודדות בחיים, בשיטת פלדנקרייז אנו מטפחים אותו באמצעות תנועה, כוונה, תחושה  ומגע.   גם בשיעורים בקבוצה וגם בשיעורים אישיים, הדגש הוא על למידה, הקשבה  ותחושה.
    •  לטיפול בכאבים: האימון האישי בשיטת פלדנקרייז מתאים לטיפול בקושי או בכאב גופני, למי שרוצים ללמוד להתגבר על מגבלות הנובעות ממתח, או מפעילות גופנית לא נכונה.
    • להכנה יעילה לכושר ולפעילות פיזית מאומצת: המשפרת את טווח התנועה, מכינה את הגוף למאמץ תוך הגנה מפני פגיעה גופנית.
    • לשיקום לאחר תאונה, ניתוח  או מחלה.
    • לשיפור התפקוד לאנשי קריירה העסוקים בעבודתם או בלחצי היום- יום, סובלים מלחץ וכאבים ורוצים להרגיש נוח בגוף.
    • לשיפור תפקוד פיזי ומנטאלי בעבודה ובחיי היום- יום: מתאים למי שעבודתם כוללת פעילות חזרתית, בעלת טווח תנועה מוגבל (כמו עבודה שעות ארוכות מול מחשב או מכונה, או נהיגה ארוכה).
    • לזוגות, לשיפור התקשורת הזוגית  במילים, במגע ובתחושות.
    • ליווי התפתחותי לתינוקות:  מיועד להורים לתינוקות בריאים, המעוניינים ללוות את התינוק בשלבי ההתפתחות השונים, מבלי לדלג על שלבים
    • לתינוקות פגועים:  או מאחרים בהתפתחותם, לתינוקות וילדים עם שיתוקים ומגבלות תנועה. שיטת פלדנקרייז משפרת את הקשרים בין  המוח התנועה והחושים.  זה נעשה בצורה משחקית ובעדינות רבה.  השיפור מתבטא בכך שהתינוק/ת מוצא/ת את  ההשלמה  לחסר ההתפתחותי  
    • לילדים ובני נוער: הסובלים מקשיים בתפקוד בגלל השמנת יתר, לקויות למידה, בעיות קשב וריכוז, בעיות קואורדינציה וקשיים נוספים, הגורמים להם להימנע מפעילות ספורטיבית. לשיפור תחושת עצמם, לשיפור הקואורדינציה, השיווי משקל והתנועה.
    •  לנשים בהיריון ולאחר הלידה :  להקלה על הפעילות והתנועה בתקופת ההריון. מתאים לנשים המרגישות כבדות בתנועה בזמן ההריון, וכן לנשים אחרי לידה, הלומדות כיצד להקל על נשיאת התינוק, ההנקה, הטיפול ועוד.
    • לגילאי חמישים פלוס: לשיפור התנועה, הקוארדינציה ויכולות פיזיות ומנטליות.מתאים למבוגרים, ובהם סבים וסבתות לנכדים צעירים, הלומדים לשפר את טווח התנועה ולהקל על התפקוד הגופני במהלך היום, וגם... לשחק עם הנכדים, לשבת במחיצתם, על השטיח ולהתכופף אליהם לארגז החול... 
    • למי שיכול לשכב על מזרון על הרצפה (וגם לקום ממנו)                                                      
    • להפחתת כאבים כגון כאבי שרירים, כאבי ראש, כאבי פרקים.
    • לסובלים מכאבי גב
    • לסובלים מקשיי נשימה
    • להפחתת מתח ולחץ
    • לספורטאים, רקדנים, שחקנים לשיפור השליטה בגוף
    • למוזיקאים ולנגנים
    • לנוהגים ברכב
    • לעובדי הייטק ולאנשים היושבים שעות מול מחשב
    • לאנשים שעברו סדרת שיעורים אישיים ומעוניינים להמשיך ולשמור על המודעות, הגמישות ותחושת הנוחות
    • לאלו שרואים חשיבות בהשקעה בעצמם לטווח רחוק, למטרות תחזוקה ושימור
    • למעוניינים להמשיך ללמוד על עצמם, על דרכי הפעולה שלהם
    • למעוניינים בשיפור תבניות התנועה והפעולה
    • לסקרנים ולמי שמכיר בחשיבות של המגוון הגדול של השיעורים
    • למי שמאמין שכל אחד ואחת הם מיוחדים במינם ולא כל דבר מתאים לכל אחד בכל זמן.

     

    דע את עצמך. פלדנקרייז

      לכל שאלה ולקבלת ייעוץ חינם... מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם:

    נושא הפנייה:
    * שם מלא:
    אי מייל:
    טלפון: נייד: 
    הודעה:
    עוד פרטים:

    טל: 050-5642864 

    לקבלת ייעוץ בנושא פלדנקרייז
    מלא פרטיך כאן עכשיו
    ואנו נחזור אליך עוד היום:
    שם :
    טלפון:
    עוד פרטים:
    מייל:
    קראו עוד על השינה

    ואיך לעזור לעצמכם להירדם ולישון כל הלילה
    עדכון זמני הקבוצות

    שני     8:30,  19:00

    חמישי 8:30   19:00

    שישי   8:30

    קלטות (שמע) פלדנקרייז לתרגול עצמי בבית

    קלטות (שמע) פלדנקרייז לתרגול עצמי בבית

    1. יושבים בתנועה - חמישה שיעורים על כסא

    2. להזכיר לגב שלא יכאב  -  שישה שיעורים באורך מלא  mp3

    רפי קרסו מראיין את דורית דינור

    קבלו טיפים משיטת פלדנקרייז14/04/2010
    פורום פלדנקרייז והתפתחות תינוקות בניהולי

    כל שאלה שיש לכם,  שאלו אותי כאן בצור קשר או בפורום בניהולי
    הופיע מגזין 11: פלדנקרייז ככלי לחיים

    מאמר כללי על השיטה, כדאי לקרוא.
    חדש: סידי למורים לפלדנקרייז

    כולל  שישה שיעורים בפורמט mp3  ועם הסברים מפורטים.

    צרו קשר.

    פלדנקרייז ונשימה

    קראו איך שיטת פלדנקרייז עוזרת לסובלים מקוצר נשימה

    כל הזכויות שמורות © פלדנקרייז פור יו - סטודיו לפלדנקרייז          תנאי שימוש |  הוסף למועדפים |  אתרים |  מפת אתר |  צור קשר |  פלדנקריז
    אינטרנט פולפאוור נבנה ע"י אינטרנט פולפאוור :: חברת קידום אתרים בשיתוף אתרי בריאות, לוח שנה