פלדנקרייז - סטודיו לפלדנקרייז





לכל שאלה ולקבלת ייעוץ חינם!
צלצלו עכשיו: 050-5642864
דורית דינור
פלדנקרייז |  איך מתחילים |  סדנאות שינה |  חונכות והדרכה למורים |  על דורית דינור |  צור קשר           

פלדנקרייז לשיפור כושר גופני

    למי זה מתאים
• פלדנקרייז לנשים
• פלדנקרייז לגברים
• פלדנקרייז לתינוקות
• פלדנקרייז לאמנים, רקדנים, מוזיקאים, שחקנים
• פלדנקרייז לספורטאים
• פלדנקרייז לכושר גופני
• פלדנקרייז בגיל חמישים+
    קבוצות פלדנקרייז
    אחד על אחד
    פלדנקרייז וכאבים
    פלדנקרייז ושיקום
    ילדים ונוער
    פלדנקרייז ונשימה
    פלדנקרייז און-ליין
    מידע ורקע
    מגזין פלדנקרייז
    מכתבי המלצה
    הרצאות פלדנקרייז
פלדנקרייז   >>  למי זה מתאים   >>  פלדנקרייז לכושר גופני

פלדנקרייז לכושר גופני

שיטת פלדנקרייז לשיפור כושר גופני



אנו שומעים יותר ויותר על נזקים שנגרמים למתאמנים בחדרי כושר. רבים מהמתאמנים סובלים משרירים תפוסים, מכאבי גב, שחיקת סחוסים במפרקים, פגיעה בחוליות, כאבי ראש, עייפות ועוד. 

כושר נתפס  לעיתים כפעולה פיזית מאומצת של הגוף, פעולה מכאנית לעיתים, כיכולת להתגבר על כאבים, לשפר את כוח הסבל .

 

ניתן להתבונן על כושר כיותר  מאשר פעילות גופנית מאומצת. הגוף שלנו מתפקד יותר מאשר כמכונה. כושר הוא גם היכולת לעשות פעולות מורכבות, (להתכופף, להסתובב, לשלב ביניהם) לעשות מהר וגם לאט, לתזמן  כמה דברים ביחד, לשמור על שיווי משקל בפעילויות מסובכות, לפתור בעיות בעצמכם, למצוא מה נוח לכם, לגלות את דרכי הפעולה היעילות ביותר ולא להפעיל מאמצים לשוא. הכושר נמצא גם בגוף  אך בעיקר במוח, במודעות לעצמכם, בהקשבה ליכולת שלכם ובהיכרות עם הגבולות של פעילותכם.  כושר מורחב כזה מהווה תוספת לכל פעילות גופנית נמרצת ויכול לשפר את התפקוד שלכם.

 

לא חייבים לסבול כדי להיכנס לכושר.

 

דורית דינור - סטודיו לפלדנקרייז הוא המקום שלכם להתכונן לחדר כושר וללוות את בניית הכושר על ידי הקשבה לגוף ושליטה בשרירים (הארכה וקיצור). גם בדרך לחדר כושר, גם תוך כדי אימונים בחדר כושר, מומלץ להשתתף בשיעורי פלדנקרייז כדי להקשיב לגוף, להכיר את היכולות ולשכלל אותן, במטרה לעשות כושר בהנאה לשמור על הגוף, ללמוד אותו ואת אופני הפעולה שלו.

 

גם אם אתם רגילים לחשוב על סבל ומאמץ כהכרחיים לחיזוק הכושר הגופני -בשיטת פלדנקרייז תגלו שאפשר להיות בכושר ולשפר גמישות גם בלי מאמץ ובלי זיעה.

 

בסטודיו דורית דינור תלמדו כיצד להתכונן לכושר ואף לשפר את הכושר הגופני בשיטת  פלדנקרייז,  על ידי הקשבה לגוף  ושליטה בשרירים.

גם אם אתם רוצים להתאמן או נמצאים במסגרת אימונים בחדר כושר, מומלץ להשתתף בשיעורי פלדנקרייז כדי למנוע פגיעה בגוף, להכיר את היכולות ולשכלל אותן, במטרה לעשות כושר בהנאה ולמזער נזקים עתידיים.

בואו לגלות את דרכי הפעולה היעילות ביותר המונעות הפעלת מאמצים גופניים לשווא, אך מחזקות ומאריכות את השרירים. הכושר נמצא גם בגוף ובעיקר במוח, במודעות לעצמכם, בהקשבה ליכולת שלכם ובהיכרות עם הגבולות של פעילותכם.

 

להתקשרות    

דע את עצמך. פלדנקרייז

  לכל שאלה ולקבלת ייעוץ חינם... מלא פרטיך ונחזור אליך בהקדם:

נושא הפנייה:
* שם מלא:
אי מייל:
טלפון: נייד: 
הודעה:
עוד פרטים:

טל: 050-5642864 

לקבלת ייעוץ בנושא פלדנקרייז
מלא פרטיך כאן עכשיו
ואנו נחזור אליך עוד היום:
שם :
טלפון:
עוד פרטים:
מייל:
קראו עוד על השינה

ואיך לעזור לעצמכם להירדם ולישון כל הלילה
עדכון זמני הקבוצות

שני     8:30, 18:00  19:00

חמישי 8:30   19:00

שישי   9:00

 

קלטות (שמע) פלדנקרייז לתרגול עצמי בבית

קלטות (שמע) פלדנקרייז לתרגול עצמי בבית

1. יושבים בתנועה - חמישה שיעורים על כסא

2. להזכיר לגב שלא יכאב  -  שישה שיעורים באורך מלא  mp3

רפי קרסו מראיין את דורית דינור

קבלו טיפים משיטת פלדנקרייז14/04/2010
פורום פלדנקרייז והתפתחות תינוקות בניהולי

כל שאלה שיש לכם,  שאלו אותי כאן בצור קשר או בפורום בניהולי
הופיע מגזין 11: פלדנקרייז ככלי לחיים

מאמר כללי על השיטה, כדאי לקרוא.
חדש: סידי למורים לפלדנקרייז

כולל  שישה שיעורים בפורמט mp3  ועם הסברים מפורטים.

צרו קשר.

פלדנקרייז ונשימה

קראו איך שיטת פלדנקרייז עוזרת לסובלים מקוצר נשימה

כל הזכויות שמורות © פלדנקרייז פור יו - סטודיו לפלדנקרייז          תנאי שימוש |  הוסף למועדפים |  אתרים |  מפת אתר |  צור קשר |  פלדנקריז
אינטרנט פולפאוור נבנה ע"י אינטרנט פולפאוור :: חברת קידום אתרים בשיתוף אתרי בריאות, לוח שנה